MENU

FAQ sluiting winkels

We hebben de meest gestelde vragen m.b.t. de sluiting van onze winkels voor je op een rijtje gezet. Heb je verder nog vragen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik mijn online bestelling nog ophalen in een Coef Men winkel, nu de winkels tijdelijk gesloten zijn?

Nu de winkels tijdelijk gesloten zijn, kun je je pakket ophalen bij een Coef Pick-up Point bij een van onze partners!

In Nijmegen, Arnhem, Utrecht en Leiden zijn er in de buurt van onze winkels speciale Coef Pick-up Points. Kies hiervoor in het bestelproces de optie Pick-up Point in combinatie met de winkel die bij jou in de buurt ligt. Zodra je order klaarligt bij onze partner, ontvang je een mail.

Pick Up Points:

  • - Arnhem: Anne en Max, Bakkerstraat 50 (iedere dag 09.00 - 16.00)
  • - Utrecht: Toastable, Oudegracht 122 (iedere dag 09.00 - 16.00)
  • - Leiden: Bagels & Beans, Haarlemmerstraat 38 (iedere dag 11.00 - 16.00)
  • - Nijmegen: Coef Webshop, Van Welderenstraat 75 - door de blauwe poort (ma - za, 09.00 - 17.00)
    • - Let op: Het Pick-up Point van Nijmegen verandert vrijdag 29 januari van locatie, je kunt je pakket vanaf dan ophalen bij Kushiin, Ziekerstraat 136 (iedere dag, tussen 09:00 - 11:00 of 13:00 - 15:00)


Ik heb een online order geplaatst en wil het pakket retourneren in de winkel, is dat nog mogelijk?

Nu de winkels tijdelijk gesloten zijn is het helaas niet mogelijk om je pakket in de winkel te retourneren.

Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan kun je je pakket wel retourneren bij het Coef Pick-up Point. Het Coef Pick-up Point in Nijmegen vind je bij Van Welderenstraat 75 (door de blauwe poort). Je kunt hier terecht van maandag t/m zaterdag, van 9:00 uur tot 17:00 uur. 
Let op: Het Pick-up Point van Nijmegen verandert vrijdag 29 januari van locatie, je kunt je pakket vanaf dan ophalen bij Kushiin, Ziekerstraat 136 (iedere dag, tussen 09:00 - 11:00 of 13:00 - 15:00)

Ben je niet in de gelegenheid om langs het Coef Pick-up Point te gaan? Je kunt je retour per post verzenden naar het volgende adres:

Coef Men
Ziekerstraat 167
6511 LG Nijmegen

 

Ik wil graag nog een winkelaankoop terugbrengen, hoe werkt dit?
Speciaal voor deze bijzondere tijd hebben we de retourtermijn van winkelaankopen verlengd, zodat je genoeg tijd hebt om iets wat niet bevalt terug te brengen na de lockdown. Voor alle winkelaankopen die zijn gedaan in de periode van 7 t/m 14 december 2020 geldt dat de retourtermijn wordt verlengd tot 1 week na de lockdown (16 februari).

Mocht je niet tot na de lockdown willen wachten, kun je er ook voor kiezen om het item naar ons op te sturen. Graag het volgende aan je pakket toevoegen:

- Kopie van aankoopbewijs
- Notitie met IBAN gegevens, zodat het aankoopbedrag teruggestort kan worden op je rekening.

Opsturen naar:
Coef Men
Ziekerstraat 167
6511 LG Nijmegen

Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan kun je ook je aankoop ook terugbrengen bij het Coef Pick-up Point. Vergeet hierbij ook niet een kopie van je aankoopbewijs en een notitie met IBAN gegevens. Het Coef Pick-up Point in Nijmegen vind je bij Van Welderenstraat 75 (door de blauwe poort). Je kunt hier terecht van maandag t/m zaterdag, van 9:00 uur tot 17:00 uur. 
Let op: Het Pick-up Point van Nijmegen verandert vrijdag 29 januari van locatie, je kunt je pakket vanaf dan ophalen bij Kushiin, Ziekerstraat 136 (iedere dag, tussen 09:00 - 11:00 of 13:00 - 15:00)

 

Kan ik online een Coef giftcard bestellen?
Ja, je kunt online een Coef giftcard bestellen voor €25, €50, €75, en €100. Je vindt de giftcards in de webshop onder ‘Lifestyle’
Wanneer je een Coef giftcard van een ander bedrag wenst, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Bestel nu de Coef giftcard en ontvang een paar Democratique sokken en een Coef Men mondkapje cadeau!

Ik wil graag mijn Coef giftcard verzilveren bij mijn online bestelling, kan dit?
Neem even contact op met onze klantenservice als je je Coef giftcard online wilt verzilveren, zodat we een online vouchercode voor je kunnen aanmaken. 

Het gaat mij vanwege de huidige coronamaatregelen niet lukken om mijn online order op tijd te retourneren, wat nu?
Neem even contact op met onze klantenservice om te overleggen wanneer je je online order wel kunt retourneren zodat het retourtermijn indien nodig kan worden verlengd.