Submenu

Veel gestelde vragen

Ruilen en retourneren

  1. Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Je kunt online aankopen retourneren via het retourformulier wat is bijgevoegd bij de levering of je brengt je online bestelling retour in één van onze winkels.

Artikelen die je in onze winkels hebt gekocht, kun je niet per post aan ons retourneren.

 

Lees hier alle retourvoorwaarden.

 

  1. Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 10 werkdagen. Je ontvangt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald.

 

Heb je na 10 werkdagen je geld nog niet retour? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

  1. Moet ik betalen voor het retourneren van een artikel?

De kosten voor het retourneren van een artikel worden niet vergoed. Je kunt zelf de verzendmethode kiezen.

 

  1. Krijg ik mijn verzendkosten terug na retournering?

Indien je de gehele bestelling retourneert, ontvang je de eventueel betaalde verzendkosten retour.

Indien je een deel van je bestelling retourneert, ontvang je de betaalde verzendkosten niet retour.

 

  1. Kan ik mijn online bestelling retourneren in de winkel?

Ja dat kan. Je kunt je bestelling retourneren in al onze winkels. Neem de artikelen mee zoals je ze hebt ontvangen, dus inclusief verzenddoos. Vergeet niet de factuur en het retour formulier mee te nemen.

 

In de winkel wordt er geen geld teruggeven op een webbestelling

 

  1. Kan ik mijn online bestelling ruilen in de winkel?

Het ruilen van een artikel in de winkel is helaas niet mogelijk. Het is uiteraard wel mogelijk om het gewenste product in de juiste maat/kleur aan te schaffen in de winkel.

 

  1. Kan ik mijn artikel ruilen/retourneren na de retourtermijn?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Ben je niet in de gelegenheid om binnen de retourtermijn jouw aankoop te retourneren? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

Betalen

  1. Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Het is mogelijk om te betalen met Ideal, Giropay, Sofort Banking, Visa, Mastercard en American Express.

 

  1. Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

 

Bestellen en bezorgen

  1. Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit de volgende bezorgmogelijkheden:

  • Bezorging bij jou thuis met PostNL
  • Bezorging in een van onze filialen

 

  1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven er naar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de Klantenservice.

 

  1. Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te verzenden. Neem contact op met de klantenservice voor verzending buiten NL.

 

  1. Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Dit is zeker mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je een afwijkend bezorgadres invullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.

 

  1. Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Indien je iets aan je bestelling wilt wijzigen/annuleren kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou het best adviseren.

 

  1. Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling kun je terug vinden in Mijn Account onder Mijn Bestellingen.

 

  1. Er zit nog een beveiligingslabel aan mijn bestelling, wat kan ik doen?

Hè wat vervelend, wij hebben een fout gemaakt met het verwijderen van het alarmlabel. Neem binnen 48 uur contact op met de klantenservice en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

 

  1. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe lossen we dit op?

Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken van je bestelling. Neem binnen 48 uur contact op met de klantenservice en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

  

  1. Er ontbreekt iets aan mijn bestelling. Ontvang ik dit nog?

Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Indien deze niet binnen 5 dagen na het plaatsen van de bestelling is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

COEF membercard

  1. Hoe vraag ik een COEF membercard aan?

Je kunt hier een COEF membercard aanvragen. Met een account spaar je automatisch bonuspunten op de webshop en in de winkels.

 

Je kunt ook een COEF Membercard aanmaken in één van onze filialen.

 

  1. Hoe besteed ik mijn punten?

Met 2500 bonuspunten kun je verzilveren.

 

  1. Hoe lang zijn mijn bonuspunten geldig?

Er zit geen limiet op de geldigheid van jouw bonuspunten.

Na 1 jaar geen aankopen bij één van de COEF filialen vervallen de bonuspunten.

 

  1. Hoe geef ik een wijziging door?

Je kunt alle wijzigingen zelf doorvoeren in Mijn account.

 

  1. Zijn de punten die ik spaar in de winkel ook geldig in de webshop?

Ja de punten die je in de winkel spaart zijn ook geldig in de webshop.

 

Garantie en reparatie

  1. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice en we zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar een passende oplossing.

Hou je factuur en ordernummer bij de hand dan kunnen we je zo snel mogelijk verder helpen.

 

  1. Wat is de status van mijn klacht/reparatie?

Wij trachten om je te allen tijde op de hoogte te houden van de status van je klacht. Mocht je toch vragen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

  1. Het artikel is beschadigd/vuil bezorgd, hoe lossen we dit op?

Neem na levering binnen 48 uur contact op met de klantenservice. Wij zullen een passende oplossing bedenken.

 

Winkels

Wat zijn de openingstijden van de COEF Men filialen?

 

OPENINGSTIJDEN

MA

12:00

-

18:00

DI

10:00

-

18:00

WOE

10:00

-

18:00

DO

10:00

-

21:00

VR

10:00

-

18:00

ZA

10:00

-

17:30

ZO

12:00

-

17:00