MENU

Coef Membership

1. Hoe word ik member?

Aanmelden als member is eenvoudig en kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld door middel van het opgeven van uw e-mailadres bij een (kassa)medewerker in één van onze winkels of door online een account aan te maken. Wanneer je member bent, spaar je shoptegoed bij je online bestellingen én bij aankopen in de winkel.

2. Ik heb al een account in de winkel, maar nog geen online account. Hoe kan ik online inloggen?

Heb je nog nooit online ingelogd met je account? Vul dan het e-mailadres in waarmee je shoptegoed spaart in de winkel en klik vervolgens op wachtwoord vergeten. Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken en vervolgens inloggen.

3. Hoe spaar ik voor shoptegoed?

Zowel je online bestellingen als je aankopen in de winkel worden beloond met shoptegoed. Als je een aankoop in de winkel doet, zoekt ons personeel je op in het systeem zodat jij 1 punt spaart per uitgegeven euro. 100 punten staat gelijk aan €5 shoptegoed. Wanneer je 500 punten hebt gespaard, mag je je punten omzetten in shoptegoed en dit als korting verzilveren op je volgende aankoop. Je gespaarde shoptegoed wordt vervolgens weergegeven op je kassabon en in je membership account.

Wanneer je online een bestelling plaatst, spaar je automatisch voor shoptegoed wanneer je bent ingelogd met je account. 21 dagen na de online aankoop wordt het shoptegoed bijgeschreven op het account. 

4. Wanneer kan ik mijn shoptegoed inleveren?

Bij iedere aankoop spaar je 1 punt per uitgegeven euro. Wanneer je 500 punten hebt gespaard, kun je je punten omzetten in shoptegoed. 500 punten staat gelijk aan €25 shoptegoed. Dit shoptegoed is te verzilveren als korting op je volgende aankoop vanaf €50. Je kunt je shoptegoed verzilveren in stappen van €10. 

Het is niet mogelijk om shoptegoed te verzilveren bij een aankoop van een item dat reeds is afgeprijsd.


5. Spaar ik ook shoptegoed over sale aankopen?

Je spaart geen shoptegoed over items die zijn afgeprijsd.

6. Hoe lang is mijn shoptegoed geldig?

Je shoptegoed komt te vervallen wanneer je langer dan 1 jaar geen aankopen bij één van de Coef filialen hebt gedaan.

7. Waar kan ik mijn gespaarde shoptegoed terugvinden?

Je shoptegoed wordt weergegeven in je membership account. Klik bovenaan de website op ‘Inloggen’, klik vervolgens in het menu aan de linkerkant op ‘Mijn shoptegoed’.

8. Is shoptegoed dat ik in de winkel heb gespaard, ook geldig in de webshop?

Ja, shoptegoed dat je in de winkel hebt gespaard is ook geldig in de webshop en vice versa.

9. Hoe kun je shoptegoed online inleveren?

Je kunt in het betaalproces bij stap 3 aangeven hoeveel shoptegoed je wilt inleveren, hiervoor moet je wel ingelogd zijn.

Heb je nog nooit ingelogd op onze webshop? Klik dan bovenaan op inloggen, vul het mailadres in waarmee je shoptegoed spaart en klik vervolgens op wachtwoord vergeten. Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken en vervolgens inloggen.

Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@coef.nl of via 024-6757494. We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag, tijdens kantooruren.


10. Krijg ik mijn shoptegoed terug als ik een item retourneer?

Ja, het door jou verzilverde shoptegoed wordt teruggezet op je account wanneer je een item retourneert.

11. Hoe log ik in op mijn account?

Je kunt inloggen op je account door op de website rechtsboven op ‘Inloggen’ te klikken. Je logt in met je e-mailadres en wachtwoord.

Heb je nog nooit ingelogd met je account? Vul dan het mailadres in waarmee je shoptegoed spaart in de winkel en klik vervolgens op wachtwoord vergeten. Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken en vervolgens inloggen.

Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@coef.nl of via 024-6757494. We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag, tijdens kantooruren.

12. Hoe geef ik een wijziging door?

Je kunt alle wijzigingen zelf doorvoeren in ‘Mijn Account’, klik op ‘Inloggen’ rechts bovenaan de pagina. Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@coef.nl of via 024-6757494. We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag, tijdens kantooruren.

13. Hoe kan ik mijn membership opzeggen?

Je kunt je membership opzeggen door contact op te nemen met de klantenservice via webshop@coef.nl of via 024-6757494. We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag, tijdens kantooruren.

14. Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?

Bekijk de gedetailleerde informatie over persoonsgegevens onder Privacy Policy.